"Өзін-өзі бағалауы" 2023 – 2024 оқу жылы «Алматы облысы білім басқармасының Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Балтабай орта мектебі» КММ
Қазақстан Республикасы Оқу ағарту министрлігі «Алматы облысы білім басқармасының Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Балтабай орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің өзін-өзі бағалауы
2023 – 2024 оқу жылы
Мектептегі білім беру сапасын бақылау мен басқару оқу тәрбие жұмысының жылдық жоспарындағы мектепішілік бақылау және мемлекеттік білім беру станюдартының орындалуын қадағалау жоспарлары арқылы іске асырылды. Мектепішілік бақылау жоспары іс - құжаттарының жүргізілуін бақылау, фронтальді , аралық, жекелей, сыныптық жинақтық, тақырыптық бақылау түрлеріне қарай бөлінген. Жоспарда бақылау объектілері, мақсаты көрсетіліп, қорытындысы қайда қаралатындығы жазылғын. Іс -құжаттардың жүргізілуін бақылау бойынша мектептегі құжаттар. Сынып журналдары, оқушы күнделіктері ай сайын, оқушы дәптері, жеке іс - құжаттары, бұйрық кітаптары мен жоспардың жағдайы кестеге сай тексеріліп, қорытынды анықтамалары жазылған, нәтижесі директор жанындағы отырыста қаралып тұрады. Аттестаттау барысында іс құжаттарын талапқа сай жүргізілетіндігі анықталды. Іс- құжаттарын тексеруге арналған ержелер, атап айтдқанда, сынып журналын, күнделік, жеке іс қағаздарын тексерулер осы ережелерге сай жүргізіледі. Ай сайын мектепішілік бақылау жоспарына сәйкес директордың бұйрығы шығарылып, тексеру мерзімі мен комиссиясы анықталып отырады.
р/н | Көрсеткіштер | 2023 – 2024 оқу жылы |
1 | Класс – комплект | 48 |
2 | Оқушылар саны | 1133 |
3 | 1 - 4 сынып | 458 |
4 | 5 -9 сынып | 578 |
5 | 10-11 сынып | 97 |
10 | Сыныптан қалғандар | - |
11 | Үздіктер саны | 274 |
12 | Екпінділер саны | 400 |
13 | "Алтын белгі" саны | 5 |
15 | Үздік аттестат саны | 18 |
16 | Түлектер саны | 135 |
17 | 11 сынып | 34 |
18 | 9 сынып | 101 |
19 | Үйден оқытылатын оқушы саны | 8 |
20 | Білім сапасы | 65,6% |
Білім алушылардың білім сапасын бағалау
Білім сапасы:
1 тоқсан – 58,1
2 тоқсан -63,7
3 тоқсан – 65,4
4 тоқсан – 64,6
Жылдық – 65,6

Оқушылардың қозғалысы бойынша есеп:
Оқу жылы | Оқушы саны | Сыныптар | ||
1-4 | 5-9 | 10-11 | ||
І тоқсан 2023-2024 оқу жылы | 1120 | 455 | 567 | 98 |
ІІ тоқсан 2023-2024 оқу жылы | 1132 | 461 | 572 | 99 |
ІІІ тоқсан 2023-2024 оқу жылы | 1128 | 459 | 572 | 97 |
ІV тоқсан 2023-2024 оқу жылы | 1133 | 458 | 578 | 97 |
Жалпы мектеп бойынша үздік және екпінді оқушылар саны
І тоқсан 2023-2024 оқу жылы | ІІ тоқсан 2023-2024 оқу жылы | ІІІ тоқсан 2023-2024 оқу жылы | ІV тоқсан 2023-2024 оқу жылы | |
Үздіктер саны | 208 | 247 | 267 | 273 |
Екпінділер саны | 381 | 407 | 401 | 391 |

Білім сапасы мен үлгерім туралы мәлімет.
- 2023-2024 оқу жылының 1-тоқсанның басында мектеп бойынша 1120 оқушы болған. IV тоқсан аяғында 1133 оқушымен аяқтадық.
1 – 4 сыныптарда 458
5 – 9 сыныптарда 578,
10 – 11 сыныптарда 97 оқушы.
- Мектебіміздегі оқушылар екі ауысымда оқиды.
- Мектептегі даярлық сыныбы- 2, оқушы саны -44
- 0 қазақ сыныбы- 24
- 0 орыс сыныбы–20
- БАРЛЫҒЫ: 0 – 11 сыныптар 1177 оқушы білім алды.
Оқу жылына сынып комплектілерін анықтағаннан кейін мектеп оқушыларының әлеуметтік статусын анықтау мүмкіндігіне ие болдық. Мектептің әлеуметтік паспортын дайындау тең құқылы білімге негізделеді.
2023-2024 оқу жылында ерекше білімді қажет ететін оқушы саны – 8 болды. Жалпы иклюзивті білім беру дегеніміз – барлық балаларды, соның ішінде ерекше білім беруді қажет ететін балаларды, жалпы білім үрдісіне толық енгізу және әлеуметтік бейімделуіне, жынысына, шығу тегіне, дініне, жағдайына қарамастан , балаларды айыратын кедергілерді жоюға, ата-аналарын белсенділікке шақыруға, баланың түзеу-педагогикалық және әлеуметтік мұқтаждықтарына арнайы қолдау, яғни, жалпы білім беру сапасы сақталған тиімді оқытуға бағытталған мемлекеттік саясат. Еліміздің «Білім туралы» заңында: «Мемлекет өз тарапынан ерекше білім беруді қажет ететін тұлғалардың дамуы мен білім алуын, сонымен қатар дамуындағы және әлеуметтік бейімделуіндегі бұзылыстарын түзетуін қамтамасыз ету және ата –аналардың балалардың мүмкіндігі мен ерекшеліктеріне орай қалауы бойынша білім беру мекемесін таңдау құқығы бекітілген», – делінген.Осыған байланысты мүмкіндігі шектеулі балаларды медицина-педагогикалық кеңестің қортындысына сәйкес,педагогикалық кеңестің шешімімен аталмыш балаларға инклюзивті білім беруді жетілдіру қарастырылды. 2023-2024 оқу жылында үйде оқытылатын 8 оқушыға құжаттары жасалынып аудандық білім бөліміне сұраныс берілді. Қазақстан Республикасы «Білім туралы» Заңның 6 бап 16 тармағын орындау барысында, Есік қаласы Еңбекшіқазақ ауданының облыстық № 6 медико-психологиялық – педагогикалық кеңесінің ДКК анықтамасы негізінде, мектепішілік 2023 жылғы 1қыркүйектегі № 1/2 бұйрығы негізінде денсаулығында, ақыл-ой дамуында кемістігі бар балаларға үйде оқыту ұйымдастырылды.
Бұл оқушылар:
8 «А» сынып оқушысы – Еркінұлы Орал
5 «Г» сынып оқушысы Левченко Давид
5 «Г» сынып оқушысы Коротков Дмитрий
4 «Г» сынып оқушысы Исмяков Инсар
4 «Г» сынып оқушысы Невертова Дарья
4 «Б» сынып оқушысы Батжан Мансұр
3 «Д» сынып оқушысы Дунбаева Илиана
3 «А» сынып оқушысы Даукен Еділ
Үйде оқытылатын оқушыларға мұғалімдер бөлініп, сабақ кестесі жасалынып, күнтізбелік жоспарлары тексеріліп, бекітілді. Үйде оқитын оқушылардың сабақтарына әкімшілік мүшелері, педагог - психологтар қатысып, ата-аналармен үнемі байланыс жасап отырдық. Ата-аналар тарапынан айтарлықтай ескертулер болған жоқ.
Елімізде оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруға зор мүмкіндіктер бар. Функционалдық сауаттылық - бұл, білім мен адамның көпжоспарлы іс-әрекеті арасындағы біріккен, жеке тұлғалық қалыптасуының көрсеткіші. Өсіп келе жатқан ұрпақтарының ой-өрісін дамыту мақсатын алға қойған Қазақстан 30 дамыған елдердің қатарына қосылмақ.
Білім алушыларды халықаралық тәжірибеге сүйеніп,әр мектеп өз білім алушыларын сырттай бағалау жүйесіне дайындау жұмыстары жүргізді. Оқу бағдарламаларындағы өзгерістер мемлекеттік жалпыға бірдей міндетті білім беру стандартының күтілетін нәтижелеріне сәйкес функционалдық сауаттылық пен құзыреттілікті өлшеуге бағытталған сұрақтар халықаралық салыстырмалы зерттеулері PIRLS,TIMSS,PISA арқылы білім алушылардың дағдыларын меңгеру срезіне енгізілетіндігі белгілі. Бірақ, халықаралық зерттеуге дайындық жоспары бар болғанымен жүйелі түрде жүргізілмеді. Алдағы оқу жылында функционалдық сауаттылықты бағалаудағы басымдықтары болатын математикалық,жаратылыстану бағыттары бойынша жүмыс жүргізіп ,әр пәннен функционалдық сауаттылық мониторингін жүргізу алдағы уақытта жоспарлануда.
Қазіргі кезде білім беру жүйесінде оқушының дамуындағы оның үлгерімінің үлкен мәні бар. Баланың жеке басын жан-жақты дамытуға бүгінгі таңда білім беру саласындағы оқу процесіндегі оның үлгерімі негізгі роль атқарады. Мектепте оқушылардың оқу мен тәрбиелеу бағдарламалары және жағдайлары бірдей болғанмен, білімді игеруде барлығы бірдей емес. Оқушылардың үлгерімінің көрсеткіштері, оқу міндеттеріне қатынасы, тәрбиелері, даму деңгейлері әртүрлі болып келеді. Білім беру орындарында оқушыларды тәрбиелеу мен оқыту бойынша қоғам мен мемлекеттің алдында, олардың үлгермеушіліктерін уақытылы жою міндеттері тұр. Олардың көптеген себептері болуы мүмкін.
«Үлгермеуші деген кім?» деген кім деген сұрақ туындайды .Үлгермеуші- оқу үрдісінде бір мезгіл аралықта кешенді, қорытынды дайындығы байқалмайтын оқушы.
Үлгерімі төмен оқушыларда дамудың жеке варианттарының көп түрлілігі бар.Олар таным компоненттерінің қалыптасуының әр түрлі деңгейіне байланысты, яғни бұл артта қалудың әр түрлі себептері бар екенін көрсетеді. Оқушылардың негізінен білімді меңгеру үрдісі мына компоненттерден тұрады: қабылдау, түсіну, есте сақтау,қорыту және жүйелеу.Оқу үрдісінде бұл компоненттер өте тығыз байланысты.Оқушы меңгеретін материалдың қиындығына соқтыққанда ғана өз бетінше шешім қабылдап, қорытынды жасай алады.Осыдан кейін ол материалды толық игереді. Қабылдауы баяу оқушылар әрбір сабақ кезінде қажетті көрнекі құралдармен, дидактикалық материалдармен, тарататын және көрсететін көрнекіліктермен қамтамасыз етілуі қажет.
Қыркүйек айында сабақ кестесі құрылып мектеп директорымен бекітілді.
Мектепішілік бақылау- оқу- тәрбие үрдісін алға жетелеудің алғышарты. Мектеп iшiндегi бақылау – қойылған мiндеттерге сәйкес тұтас педагогикалық процеске түзетулер енгiзу мақсатында оқу-тәрбие процесiн жан-жақты зерттеу мен талдау.
Мектепішілік бақылаудың негізгі мақсаттары білім беру аясында ҚР заңдылықтарын сақтану,білім беру аясында мемлекеттік саясат принциптерін жүзеге асыру,мекеменің іскерлігін көрсететін нормативті құқықтық актілерді жүзеге асыру,білім беру үрдісіне қатысушылардың құқығы мен бостандығын қорғау,білім беруде азаматтардың ата заң құқығын ұстану,мемлекеттік білім беру стандартын ұстану,білім беру сапасын арттыру механизмін дамыту,оқу үрдісі нәтижесінің тиімділігін арттыру,соңғы нәтижені арттыру жауапкершілігіне байланысты білім беру мекемесінің өзіндік принциптерін дамыту,оқыту үрдісін дамыту тенденциясына талдау және болжау жасау болып табылады.
Осыған сәйкес, баланың сапалы білім алу құқығын қамтамасыз ету үшін бақылау, мектеп құжаттамасының жүргізілуін бақылау, оқу-тәрбие процесінің ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету жағдайын бақылау, базалық және қосымша білім беруді қамтамасыз етуді бақылау, мектептегі тәрбие жұмысының жағдайын бақылау, Оқу-тәрбие процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу сапасын бақылау, Оқу-тәрбие процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу сапасын бақылау бөлімдері бойынша жүзеге асырылды. Сондай-ақ пәндердің оқытылу сапасына бақылау кестедегі мерзімге сәйкес жүргізілді және кесте сырғымалы принцип бойынша ауыстырылып отырады.
Мектепішілік бақылау- оқу- тәрбие үрдісін алға жетелеудің алғышарты. Мектеп iшiндегi бақылау – қойылған мiндеттерге сәйкес тұтас педагогикалық процеске түзетулер енгiзу мақсатында оқу-тәрбие процесiн жан-жақты зерттеу мен талдау.
Мектепішілік бақылауды ұйымдастыруда кері байланыс пен түзету қызметінің тиімділігі: «тігінен» (әкімшілік-мұғалім) және «көлденеңінен» (басқару субектілері арасында) жүзеге асырылды.
Мектепішілік бақылаудағы әрекеттерді түзету мен реттеу бойынша пәндер бойынша бақылау, зертханалық, сарамандық жұмыстарды орындау нормаларына бақылау жүргізіліп отырды Тоқсан сайын пән бірлестік жетекшілерінің басшылық жасауымен әр пәннен оқу бағдарламаларының орындау нормаларына бақылау жүргізіліп отырды. Тоқсан сайын пән бірлестік жетекшілерінің басшылық жасауымен әр пәннен оқу бағдарламаларының орындалуы жайында актілер жасалынып отырды. Актілерде көрсетілген сағат сандарының сәйкестігі журнал бойынша оқу-ісінің меңгерушілерімен тексеріліп отырады.
Жалпы орта білім берудің Мемлекеттік жалпыға міндетті стандартында белгіленген талаптарға оқушылардың білім білік дейгейлерінің сәйкестігін анықтау үшін тоқсан сайын әр пән мұғалімдері тарапынан және жалпы мектеп бойынша оқушылардың білім деңгейінің мониторингі жасалынып отырды. Мониторинг негізінде сыныптардың басым көпшілігінде оқушылардың білім, білік, дағды сапаларының көрсеткіштері стандарт талаптарына сай екендігі анықталды.
Әкімшілік –басқару құрылымы 2023-2024 оқу жылы
№ | ТАӘ | Лауазымы | Туған жылы | Базалық білімі | Жалпы еңбек өтілі | Осы мектептегі еңбек өтілі | Әкімшілік басқару курсы | Пән бойынша курс |
1 | Жартыбаева Гульбакыт Камышевна | директор | 19.09.1976 | жоғары | 24 | 7 ай | - | 2024 |
2 | Смагулова Айгуль Рамазановна | Директордың оқу - тәрбие ісі жөніндегі орынбасары | 25.07.1978 | жоғары | 17 | 10 | 2021 | 2023 |
3 | Жолаева Алима Тазабековна | Директордың әдістемелік- инновациялық ісі жөніндегі орынбасары | 24.03.1979 | жоғары | 25 | 20 | 2019 | |
4 | Даутова Асель Рахимжановна | Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары | 21.10.1982 | жоғары | 19 | 19 | 2021 | 2021 |
5 | Ошанова Гульнара Ержановна | Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары | 04.01.1994 | Жоғары | 9 | 9 | 2023 | |
6 | Туаршиева Гульнар Борангазиевна | Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары | 15.01.1960 | жоғары | 43 | 3 | ||
7 | Даутова Меруерт Канышевна | Педогог ұйымдастырушы | 07.02.1982 | Жоғары | 20,4 | 20 |
Әкімшілік басқару қызметкерлерінің жұмысы мектептің штаттық кестесі 42 штаттық бірлікпен бекітілген. Осы штаттық кестеге сәйкес әкімшілік басқару қызметінде директор 1 бірлік, 2 бірлік педагог психолог, 2 бірлік оқу ісі жөніндегі орынбасары, 2,5 бірлік тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлары бекітілген. Лауазымдық нұсқаулықтарда әрбір әкімшілік басқару қызметтерінің міндеттері көрсетілген. Мектептің әкімшілік басқару қызметкерлерінің орта жасы – 40, осы қызметтегі еңбек өтілдері директор Жартыбаева Г. К. – 7 ай, оқу ісі жөніндегі орынбасары Смагулова А.Р.-6 жыл, әдістемелік ісі жөніндегі орынбасары Жолаева А.Т. -2 жыл, тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Даутова А.Р. - 6 жыл, тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Ошанова Г. Е. - 4 жыл, педагог психолог Габбасова А.С.- 10 жыл, педагог психолог Бережная Е. А. -6 жыл, ал педагог-ұйымдастырушы Даутова М.К. осы қызметтегі еңбек өтілі-6жыл.
Әкімшілік басқару қызметкерлерінің біліктілік санаты бойынша: педагог-зерттеуші-2, педагог- сарапшы -1. Әкімшілік –басқару қызметкерлерінің арасындағы қызметтік міндеттерді бөлудің, тиімді, ұтымды жақтары көп. Әр қызметкердің функционалдық міндеттері мен атқаратын қызметтері мектеп директорымен бөлініп беріліп, бекітілген.
Ұсыныс: Әкімшілік-басқару қызметкерлерінің пән бойынша және әкімшілік басқару қызмет бойынша біліктілік арттыру курстарынан өтуін ұйымдастыру.
Кадрлар құрамы
«Балтабай орта мектебі» КММ бойынша
5-11 –сыныптарында сабақ беретін педагогтардың білікітілік санаты туралы мәліметтер
Оқу жылы | Жалпы педагог саны | Педагог-зерттеуші | Педагог-сарапшы | Педагог-модератор | Педагог \ санаты жоқ | ||||
Саны | Саны | % | Саны | % | Саны | % | Саны | % | |
2023-2024 | 71 | 12 | 15% | 16 | 23% | 22 | 31% | 22 | 31% |
«Балтабай орта мектебі» КММ бойынша
1-4 –сыныптарында сабақ беретін педагогтардың білікітілік санаты туралы мәліметтер
Оқу жылдары | Жалпы педагог саны | Педагог-зерттеуші | Педагог-сарапшы | Педагог-модератор | Педагог \ санаты жоқ | ||||
Саны | Саны | % | Саны | % | Саны | % | Саны | % | |
2023-2024 | 19 | 3 | 16% | 4 | 20% | 6 | 32% | 6 | 32% |

2023-2024 оқу жылында педагогикалық кадрлар құрамы
№ | мұғалімнің толық аты жөні | ЖСН нөрімі | сабақ беретін пәні | телефон нөмірі | оқыған ЖОО-ның толық атауы | оқыған жылдары | құжаттың атауы, тіркеу нөмірі, берілген күні, айы, жылы |
1 | Жартыбаева Гульбакыт Камышевна | 601116400352 | Қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімі | 87473808906 | Еңбек Қызыл Ту Орденді Қазақ педагогикалық институты | 1985-1990 жылдар | Диплом ТВ№737758, 30.04.1990ж |
2 | Смагулова Айгуль Рамазановна | 780725403063 | математика пән мұғалімі | 87718520378 | Семей педагогикалық институты | 1995-2001 жылдар | диплом №ЖБ0214171, 20345, 794, 03.07.2001ж |
3 | Жолаева Алима Тазабековна | 790324400080 | биология пән мұғалімі | 87051115358 | Қазақ мемлекеттік қыздар педагогика институты | 2002-2005 жылдар | диплом №ЖБ0559005, 23, 03.05.2005ж |
4 | Даутова Асель Рахимжановна | 821021401776 | география пән мұғалімі | 87078765806 | Орталық-Азия университеті | 2004-2007 жылдар | диплом БЖБ №0006835, 20.09.2007ж |
5 | Ошанова Гульнара Ержановна | 940104400493 | Дефектолог | 87076060635 | Қазақ мемлекеттік қыздар педагогика университеті | 2014-2017 жылдар | диплом ЖБ-Б № 1158885, 448, 01.07.2017ж |
6 | Габбасова Анар Сагындыковна | 730513401035 | педагог-психолог | 87770132140 | Абай ат.Қазақ педагогикалық институт | 1990-1995 жылдар | диплом ЖБ № 0030589, 35, 12.05.1995 |
7 | Бережная Елена Александровна | 850217400353 | педагог-психолог | 87053371066 | "Дарын" әлеуметтік-гуманитарлық институты | 2002-2007 жылдар | диплом АЖБ № 0071356, 1974, 29.06.1974ж |
8 | Туаршиева Гульнар Борангазиевна | 600115403894 | тарих пәнінің мұғалімі | 87051381316 | С.М.Киров атынд.мемлекеттік университет | 1981-1987 жылдар | диплом МВ№115725, 144, 29.05.1987 |
9 | Қанатбек Саят Қанатбекұлы | 860 101 306745 | АӘД жетекшісі | 87772907414 | Абай ат.Қазақ педагогикалық университеті | 2004-2008 жылдар | диплом ЖБ № 0067988, 625, 22.06.2012 ж |
10 | Абдуллаева Айдам Асановна | 830105400555 | Дефектолог | 87017532988 | Шымкет Университеті | 2018 – 2022 жылдар | диплом BD № 00022575935,18.04.2022 ж |
11 | Алимходжаева Марфуга Каламаевна | 700204401565 | Қазақ тілі және әдебиет пән мұғалімі | 87476876551 | Қазақ мемлекеттік қыздар педагогика институты | 1998-2000 жылдар | диплом №ЖБ0134233, 1327, мамыр 2000ж |
12 | Құсайын Ботакөз Ермекқызы | 940 712 40041 | Қазақ тілі және әдебиет пән мұғалімі | 87760043810 | Қазақ мемлекеттік қыздар педагогика университеті | 2014-2017 жылдар | дилом ЖБ-Б №1015334, 246, 01.07.2017ж |
13 | Данаева Дина Бакытовна | 971112400693 | Әлеуметтік педагог | 87076356728 | Қазақтың спорт және туризм академиясы | 2020-2022 жылдар | диплом №BD 00018104699, 41, 18.07.2022ж |
14 | Ағыбаева Индира Сериковна | 900218401523 | Қазақ тілі және әдебиет пән мұғалімі | 87476264115 | Шымкент Университеті | 2016-2017 жылдар | диплом ЖБ-Б №1185465, 0671, 12.06.2017 ж |
15 | Асжанова Аймаш Максутовна | 901214402483 | Қазақ тілі және әдебиет пән мұғалімі | 87773950723 | Жамбыл гуманитарлық техникалық университеті | 2012-2017 жылдар | дилом ЖБ-Б №0750903, 1968, 04.07.2014 |
16 | Ербекеева Айжан Баккалиевна | 810518402751 | Қазақ тілі және әдебиет пән мұғалімі | 87775282281 | Қазақ мемлекеттік қыздар педагогика университеті | 2003-2006 жылдар | диплом № ЖБ 0757566, 204, 17.04.2006ж |
17 | Кадырова Жамиля Аликовна | 920220402477 | Қазақ тілі және әдебиет пән мұғалімі | 87787367492 | Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті | 2017-2019 жылдар | диплом ЖБ-Б № 1500146, 1734/III, 21.06.2019ж |
18 | Далдабаева Зияш Толешовна | 610114402802 | Қазақ тілі және әдебиет пән мұғалімі | 87071102339 | Қазақ мемлекеттік қыздар педагогика институты | 1997-2001 жылдар | диплом ЖБ№0207676, 24.05.2001ж |
19 | Алимбекова Айгерим Жумабаевна | 861118400405 | Қазақ тілі және әдебиет пән мұғалімі | 87772201273 | Абай ат.Қазақ педагогикалық университеті | 2004-2008 жылдар | диплом ЖБ №0066468, 3515, 15.07.2008ж |
20 | Нургазиева Гульнар Есетовна | 871117401559 | Қазақ тілі және әдебиет пән мұғалімі | 87751537690 | Қазақ мемлекеттік қыздар педагогика университеті | 2009-2012 жылдар | диплом ЖБ-Б №0304548, 45, 12.06.2012ж |
21 | Омаржанова Ақмарал Умирбаевна | 790430401848 | Қазақ тілі және әдебиет пән мұғалімі | 87052869279 | Қазақ мемлекеттік Ұлттық университеті | 1996-2001 жылдар | диплом №ЖБ 0196772, 225, 30.04.2001ж |
22 | Адилова Асем Нурикановна | 831113401936 | Қазақ тілі және әдебиет пән мұғалімі | 87479341730 | Абай ат.Қазақ педагогикалық университеті | 2005-2008 жылдар | диплом ЖБ № 0067858, 3427, 29.05.2008ж |
23 | Ақбергенова Гульжахан Ақбергеновна | 660223401221 | Қазақ тілі және әдебиет пән мұғалімі | 87078156181 | Қазақ мемлекеттік қыздар педагогика институты | 2004-2006 жылдар | диплом ЖББ № 0030496, 27, 20.04.2006ж |
24 | Мухамадиева Хатирям Абдимажитовна | 710204401715 | Орыс тілі және әдебиет пән мұғалімі | 87075040271 | Абай ат.Қазақ педагогикалық университеті | 1989-1994 жылдар | диплом ЖБ №0038426, 24409, 28.12.1994ж |
25 | Ускенбаева Талшын Токаевна | 900330400623 | Орыс тілі және әдебиет пән мұғалімі | 87762200075 | Silkway Халықаралық Университеті | 2017-2019 жылдар | диплом ЖБ-Б №0067555, 731, 03.06.2019ж |
26 | Оспанова Толкын Аманжоловна | 680126402820 | Орыс тілі және әдебиет пән мұғалімі | 87772894447 | Қазақ мемлекеттік қыздар педагогика институты | 1985-1990 жылдар | диплом ЖБ № 0068530, 31, 12.07.1990ж |
27 | Айтбекова Айжан Кенжетаевна | 840913401637 | Орыс тілі және әдебиет пән мұғалімі | 87479586181 | Абай ат.Қазақ педагогикалық университеті | 2003-2007 жылдар | диплом АЖБ №0013722, 1024, 25.05.2007ж |
28 | Машуева Гаухар Хисметовна | 710519402489 | Орыс тілі және әдебиет пән мұғалімі | 87057162619 | Абай ат. Алматы мемлекеттік университеті | 1995-1999 жылдар | диплом №ЖБ0104490, 159, 30.11.1999 ж |
29 | Машурова Мубарак Пайзрахмановна | 830412402967 | Ағылшын тілі пән мұғалімі | 87784580362 | Қазақ мемлекеттік қыздар педагогика институты | 2001-2005 жылдар | диплом № ЖБ 0560103, 46, 30.06.2005 ж |
30 | Мунайтбасова Асемгул Боранбаевна | 900505401513 | Ағылшын тілі пән мұғалімі | 87078766439 | Қазақ мемлекеттік қыздар педагогика университеті | 2011-2013 жылдар | ЖБ-Б №0601127, 718, 14.06.2013ж |
31 | Сейтимова Жадыра Ихмахановна | 860713402780 | Ағылшын тілі пән мұғалімі | 87057827679 | Абай ат.Қазақ педагогикалық университеті | 2005-2009 жылдар | диплом ЖБ №0170345, 2272, 25.07.2009ж |
32 | Дуанбек Мәдина Ерғазықызы | 941220401742 | Ағылшын тілі пән мұғалімі | 87768299930 | Қазақ мемлекеттік қыздар педагогика университеті | 2013-2017 жылдар | диплом ЖБ-Б №1015609, 01.07.2017ж |
33 | Мамашева Аккмус Сангалиевна | 571119400152 | Ағылшын тілі пән мұғалімі | 87017213358 | Алматы педагогикалық шет тілдер институты | 1978-1993 жылдар | диплом КВ №168711, 7238, 29.06.1983 |
34 | Елемес Нуркамал | 850421403006 | Ағылшын тілі пән мұғалімі | 87770214485 | Қ.А.Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті | 2009-2013 жылдар | диплом ЖБ-Б №0528097, 152, 14.06.2013 ж |
35 | Калина Лейда Досановна | 670704450266 | Ағылшын тілі пән мұғалімі | 87071357255 | М. Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан унивеситеті | 2000-2004 жылдар | Диплом, ЖБ №0340864, 07.04.2004ж |
36 | Наурызбаева Гульмира | 870520401894 | Ағылшын тілі пән мұғалімі | 87027514215 | Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті | 2018 – 2022 жылдар | Диплом, BD0017479828, 11.07.2022ж |
37 | Билисбек Асель | 010621601263 | Ағылшын тілі пән мұғалімі | 87473771472 | Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті | 2019-2023 жылдар | Диплом, BD №00017538119, 16.06.2023ж |
38 | Борматов Виктор Николаевич | 920626300431 | математика пән мұғалімі | 87770266720 | Абай атын.Қазақ Ұлттық университеті | 2010-2014 жылдар | диплом ЖБ-Б №0043698, 994, 26.06.2014ж |
39 | Филатова Элина Юрьевна | 670616402397 | Физика пән мұғалімі | 87058052928 | Еңбек Қызыл Ту Орденді Қазақ педагогикалық институты | 1985-1990 жылдар | диплом ТВ№737305, 307, 02.07.1990ж |
40 | Құмырбек Күлбән | 860203403280 | математика пән мұғалімі | 87778010552 | Қазақ мемлекеттік қыздар педагогика университеті | 2012-2016 жылдар | диплом ЖБ-Б№0859894, 401, 27.06.2016 ж |
41 | Усенқызы Шолпан | 800108403491 | математика пән мұғалімі | Қазақ мемлекеттік қыздар педагогика институты | 1998-2002 жылдар | диплом №ЖБ 0281575, 128, 18.06.2002 ж | |
42 | Жабикенова Алмагуль Кайсарбековна | 740731401875 | математика пән мұғалімі | 87473351342 | Жансүгіров ат. Талдықорған университеті | 1991-1995 жылдар | диплом ЖБII №0081012, 9541, 03.07.1995ж |
43 | Тлеубергенова Мейрамкуль Балтабаевна | 830425401701 | Информатика пән мұғалімі | 87057245049 | Ясауи ат.Халықаралық қазақ-түрік университеті | 2003-2008 жылдар | диплом ЖБ№0014432, 196, 12.06.2008ж |
44 | Жабикенова Жаңыл Кайсарбековна | 870221401462 | Информатика пән мұғалімі | 87775914087 | Абай атын.Қазақ Ұлттық университеті | 2005-2009 жылдар | диплом ЖБ №0173212, 5110, 21.12.2009ж |
45 | Абиров Бауыржан Бақтығалиұлы | 920825302192 | Информатика пән мұғалімі | 87056600158 | Әл-Фараби ат. Қазақ Ұлттық университеті | 2013-2017 жылдар | диплом ЖБ-Б№1141901, 3468, 01.07.2017ж |
46 | Жолдыбекова Сагыныш Рамазанқызы | 000706601957 | Физика пән мұғалімі | М. Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан унивеситеті | 2018-2022 жылдар | Диплом, BD №00017005155, 13.07.2022 | |
47 | Абдрахманов Анаят Аскержанович | 841009301506 | Дене шынықтыру пән мұғалімі | 87076998049 | Қазақ спорт және туризм академиясы | 2002-2007 жылдар | диплом АЖБ№0080063, 65, 26.03.2007 ж |
48 | Нурымов Айдын Нусипжанович | 890929301538 | Дене шынықтыру пән мұғалімі | 87771384845 | Есік гуманитарлық-экономикалық колледжі | 2016-2020 жылдар | ТКБ №1515388, 352, 30.07.2020 |
49 | Абжанов Айдарбек Магопарович | 620909302037 | Дене шынықтыру пән мұғалімі | 87756261336 | Қазақтың спорт және туризм академиясы | 2003-2005 жылдар | диплом ЖБ№0555685, 131, 20.05.2005ж |
50 | Бережной Виталий Викторович | 840514300663 | Дене шынықтыру пән мұғалімі | 87025565010 | Қазақтың спорт және туризм академиясы | 2001-2006 жылдар | диплом №ЖБ0780298, 105,27.03.2006 ж |
51 | Ержанұлы Нұржан | 960810301358 | Дене шынықтыру пән мұғалімі | 87770366713 | Есік гуманитарлық-экономикалық колледжі | 2013-2017 жылдар | диплом ТКБ № 1061052, 3031, 28.06.2017ж |
52 | Койлюбаева Лейля Калибековна | 660204400824 | Дене шынықтыру пән мұғалімі | 87475530838 | Қазақтың спорт және туризм академиясы | 2005-2008 жылдар | диплом АЖБ №0080314, 61, 26.05.2008ж |
53 | Литке Ольга Ивановна | 670913400246 | музыка пәнінің мұғалімі | 87715710135 | Есік педагогика училищесі | 1982-1986 жылдар | диплом ИТ № 087871, 4629, 27.06.1986ж |
54 | Халаш Жайнагуль | 790505403712 | музыка пәнінің мұғалімі | 87052793551 | Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық институты | 2002-2006 жылдар | диплом ЖБ № 0758854, 209, 02.07.2006ж |
55 | Еркинбеков Асылан Нурланович | 851030302346 | көркем еңбек пән мұғалімі | 87714595038 | Халықаралық Тараз инновациялық университеті | 2018-2022 жылдар | диплом № BD 00022459880, 220607, 11.07.2022 ж |
56 | Койлюбаева Сауле Косалыевна | 720622402113 | көркем еңбек пән мұғалімі | 87055424554 | Алматы индустриалдық педагогикалық академиясы | 2003-2006 жылдар | диплом № ЖБ 0765876, 771, 14.06.2006ж |
57 | Катубаева Жанна Байгазыевна | 820922402155 | Бастауыш сынып мұғалімі | 87476273954 | Есік гуманитарлық-экономикалық колледжі | 2009-2012 жылдар | Диплом ,ТКБ №0353110, 21.06.2012 ,9454 |
58 | Полторобатько Светлана Николаевна | 940531451221 | Бастауыш сынып мұғалімі | 87779247659 | Есік гуманитарлық-экономикалық колледжі | 2012-2015 жылдар | Диплом, ТКБ №0622669, 25.06.2015, 102059 |
59 | Бейсенбаева Мереке Асхатована | 771107403936 | Бастауыш сынып мұғалімі | 87762173817 | І.Жансүгіров атындағы Жетісу мемлекеттік университеті | 1998-2003 жылдар | Диплом, ЖБ №0337211, 13.03.2003, 11571 |
60 | Полторобатько Людмила Владимировна | 670413400377 | Бастауыш сынып мұғалімі | 87023423187 | Есік гуманитарлық-экономикалық колледжі | 2010-2011 жылдар | Диплом, ТКБ №0046724, 27.06.2011, 9230 |
61 | Рузиева Зухра Саурдиновна | 870724403166 | Бастауыш сынып мұғалімі | 87754495839 | Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті | 2020-2022 жылдар | Диплом, BD №00021866349, 27.06.2022, 1117 |
62 | Ташибаева Мукарам Саутжановна | 930105401821 | Бастауыш сынып мұғалімі | 87052216556 | Талғар гуманитарлық экономикалық колледжі | 2011-2014 жылдар | Диплом, ТКБ №0647023, 25.06.2014, 61 |
63 | Жапекова Гульшат Сембековна | 820520402176 | Бастауыш сынып мұғалімі | 87714127748 | Шымкент университеті | 2019-2022 жылдар | Диплом, BD №00022122715, 04.05.2022, 09727 |
64 | Аджанова Айна Бейсембаевна | 801120401384 | Бастауыш сынып мұғалімі | 87770237674 | Алматы университеті | 2017-2020 жылдар | Диплом, ЖБ-Б №1683595, 01.07.2020, 0252 |
65 | Стамжанова Гульнафис Шажабаевна | 771108400977 | Бастауыш сынып мұғалімі | 87026674787 | Есік педагогикалық колледжі | 1992-1996 жылдар | Диплом, ОАБ-ІІ №0150242, 19.06.1996, 5875 |
66 | Жанайбекова Кунсулу | 590810402077 | Бастауыш сынып мұғалімі | 87758986835 | Есік педагогикалық колледжі | 1999-2001 жылдар | Диплом, ОАБ №0016671, 27.06.2001, 6898 |
67 | Джалилова Акмарал Муратовна | 851015403251 | Бастауыш сынып мұғалімі | 87051307137 | Есік гуманитарлық-экономикалық колледжі | 2002-2011 жылдар | Диплом, ТКБ №0046796, 27.06.2011, 9098 |
68 | Ошанова Анар Ержановна | 911122400865 | Бастауыш сынып мұғалімі | 87769894543 | Есік гуманитарлық-экономикалық колледжі | 2010-2013 жылдар | Диплом, ТКБ №0353418, 27.06.2013, 9969 |
69 | Жигитекова Макпал Молдахметовна | 660118401697 | Бастауыш сынып мұғалімі | 87789583255 | Абай атындағы мемлекеттік қазақ педагогика университеті | 1985-1992 жылдар | Диплом, ФВ №636069,21.05.1992, 22078 |
70 | Құрмаш Гүлзира | 800416403614 | Бастауыш сынып мұғалімі | 87771191910 | Есік гуманитарлық-экономикалық колледжі | 2011-2012 жылдар | Диплом, ТКБ №0353101, 21.06.2012, 9445 |
71 | Уристенбаева Гулжан Нурталиповна | 750704400673 | Бастауыш сынып мұғалімі | 87714705854 | Қазақ мемлекеттік қыздар педагогика институты | 2003-2006 жылдар | Диплом, ЖБ №0758546, 27.04.2006, 136 |
72 | Куатбекова Айгуль Садиевна | 790426401172 | Бастауыш сынып мұғалімі | 87476393013 | Қазақ мемлекеттік қыздар педагогика институты | 2010-2014 жылдар | Диплом, ЖБ-Б №0698995, 26.06.2014, 1894 |
73 | Ибрайымова Бактыгул Максутовна | 640203402990 | Бастауыш сынып мұғалімі | 87074749726 | Панфилов педагогикалық училищесі | 1982-1985 жылдар | Диплом, ЖТ №150740, 25.06.1985, 6059 |
74 | Рахимова Карина Джумагалиевна | 970407401553 | Бастауыш сынып мұғалімі | 87052210822 | "Қаз-Нұр" гуманитарлық колледжі | 2012-2016 жылдар | Диплом, ТКБ №0734279, 20.06.2016, 24 |
75 | Супиева Адиля Амражановна | 870413400150 | Бастауыш сынып мұғалімі | 87753347181 | Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық институты | 2005-2009 жылдар | Диплом, ЖБ №0181804, 04.07.2009, 134 |
76 | Рахметова Асем Нурдаулетовна | 821106401232 | Тарих пән мұғалімі | 87021711810 | Абай атындағы ҚазҰПУ | 2000-2004 жылдар | Диплом, ЖБ №0488710, 22.06.2004, 1515 |
77 | Асқарбек Ақмади Мұратбекұлы | 000529500960 | Тарих пән мұғалімі | 87476470599 | Абай атындағы қазақ ұлттық педагогикалық университеті | 2017-2021 жылдар | Диплом, BD №00015714479, 24.06.2021, 417 |
78 | Какенеева Ляззат Санатовна | 650120401933 | Тарих пән мұғалімі | 87076112218 | Қазақтың С.М.Киров атындағы мемлекеттік университеті | 1984-1990 жылдар | Диплом, ТВ №715942, 23.05.1990, 142 |
79 | Нурымов Ерден Нусипжанович | 840503302441 | Тарих пән мұғалімі | 87057742284 | Абай атындағы қазақ ұлттық педагогикалық университеті | 2006-2011 жылдар | Диплом, ЖБ-Б №0283484, 29.06.2011, 1859 |
80 | Надырбеков Нурсултан Кытаевич | 951116300982 | Тарих пән мұғалімі | 87754496743 | С.Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті | 2014-2018 жылдар | Диплом, ЖБ-Б №1195002, 22.05.2018, 167 |
81 | Даутова Диана Рахимжановна | 920724402060 | География пән мұғалімі | 87770950666 | Абай атындағы қазақ ұлттық педагогикалық университеті | 2010-2014 жылдар | Диплом, ЖБ-Б №0681303, 24.06.2014, 1707 |
82 | Даутова Меруерт Канышевна | 820207401566 | География пән мұғалімі | 87770140449 | Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық институты | 1999-2003 жылдар | Диплом, ЖБ №0404454, 07.07.2003, 2315 |
83 | Суханова Ольга Викторовна | 770410402893 | Биология пән мұғалімі | 87058753378 | Абай атындағы Алматы мемлекеттік университеті | 1999-2003 жылдар | Диплом, ЖБ №0356948, 30.05.2003, 503 |
84 | Илиева Захидам Маликовна | 750212400341 | Химия пән мұғалімі | 87770219863 | Абай атындағы Алматы мемлекеттік университеті | 2000-2004 жылдар | Диплом, ЖБ №0486440, 22.06.2004, 1571 |
85 | Мухамедилова Айгуль Мухаметкалиевна | 760806401013 | Химия пән мұғалімі | 87016248176 | Абай атындағы Алматы мемлекеттік университеті | 2001-2005 жылдар | Диплом, ЖБ №0581558, 15.06.2005, 1761 |
86 | Нұрлыбекова Жаудыр Амановна | 700818402521 | мектепалды даярлық тобының жетекшісі | 87006879395 | Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық институты | 1988-1992 жылдар | Диплом, ШВ №311291, 30.06.1992 ж, 103 |
87 | Трошанова Татьяна Владимировна | 700818402521 | математика пән мұғалімі | 87053318165 | Еңбек Қызыл Ту Орденді Қазақ педагогикалық институты | 1985-1991 жылдар | Диплом, ТВ №737952, 22.06.1991 ж, 234 |
88 | Туленді Айгуль Сериковна | 930526401484 | Ағылшын тілі пән мұғалімі | 87023074909 | Қазақ мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті | 2016-2019 жылдар | Диплом, ЖБ-Б №1458752, 01.07.2019 ж, 1841 |
89 | Оскенбаева Эльмира Шынасыловна | 800119403233 | Бастауыш сынып мұғалімі | 87751880500 | Есік педагогикалық колледжі | 2009-2012 жылдар | Диплом, ТКБ №0622391, 10.02.2015 ж, 28 |
90 | Османов Борисович | 930516300663 | Көркем еңбек пән мұғалімі | 87078091666 | Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті | 2010-2014 жылдар | Диплом, ЖБ-Б №0577361, 26.06.2014 ж, |
91 | Тукушева Аида Советжановна | 840513402713 | Қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімі | 87472320584 | Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті | 2010-2014 жылдар | Диплом, ЖБ-Б №0576817, 31.05.2014 ж |
Пән бойынша мұғалімдердің біліктілігін көтеру
Пәндер | 2022-2023 | 2023-2024 |
Барлық педагог | 83 | 91 |
Курстан өткендері | 55-32,7% | 65-71% |
Орыс тілі мен әдебиеті | 1 | 3 |
Қазақ тілі мен әдебиеті | 2 | 5 |
Ағылшын тілі | 4 | |
Тарих | 1 | 3 |
Математика | 2 | 4 |
Информатика | 2 | |
География | 2 | 2 |
Биология | 1 | 1 |
Химия | 2 | |
Физика | 1 | |
Бейнелеу өнері | 1 | |
Технология | 3 | |
Музыка | 1 | |
Дене шынықтыру | 1 | 4 |
Бастауыш сынып | 4 | 2 |
Алғашқы әскери дайындық | 1 | |
Педагогтердің Цифрлық құзіреттілік | 61 | 90 |
Психолог | 2 | |
Құқық | 1 | 1 |
БЖБ мен ТЖБ құрастыру | 1 | |
Сынып жетекшілері | 0 | |
Мектепалды даярлық | 2 | |
Жаңа технология бойынша | 3 | |
Басқару менеджмент | 3 | 0 |
2022-2024 оқу жылы сұраныс бойынша төмендегі пәні мұғалімдеріннң қысқа мерзімді біліктілікті арттыру курысынан өткені туралы мәлімет
№ | Ф.И.О | Пән мұғалімі | Курс тақырыбы | Қайда, қашан өтті |
1 | Алимходжаева Марфуга Каламаевна | Қазақ тілі | Жаһандық құзыреттілік және азаматтылық | «Өрлеу» БАҰО АҚ, 2023 ж |
2 | Османов Ибрагим Борисович | Көркем еңбек | Көркем еңбек | КМЦПК 2023ж |
3 | Агыбаева Индира Сериковна | Қазақ тілі | "Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімнің кәсіби құзіреттіліктерін дамыту"80 сағ | «Өрлеу» БАҰО АҚ, 2022 ж |
4 | Акбергенова Гулжхан Акбергеновна | Қазақ тілі мен әдебиеті | "Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімнің кәсіби құзіреттіліктерін дамыту"80 сағ | «Өрлеу» БАҰО АҚ, 2023 ж |
5 | Далдабаева Зияш Толешовна | Қазақ тілі мен әдебиеті | "Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімнің кәсіби құзіреттіліктерін дамыту"80 сағ | «Өрлеу» БАҰО АҚ, 2022 ж |
6 | Стамжанова Гульнафис Шажабаевна | Бастауыш сынып | Бастауыш мектеп пәндерінің күрделі тақырыптарын меңгеру | «Өрлеу» БАҰО АҚ, 2022 ж |
7 | Илиева З.М Даутова Д.Р | Химия География | Функциональная грамотность Инклюзивті білім беру мен үйден оқытуды ұйымдастыру | НИЧ 2021ж Алтын білім кілті 2023 |
Курсы повышения кволификациипед. Кадров по предмету " | НИЧ 2021ж | |||
8 | Какенеева Ляззат Санатовна | Тарих пәні бойынша Кәсіби құзыреттіліктерді дамыту | Өрлеу 2023ж | |
9 | Надырбеков Нурсултан Кытаевич | Тарих | 11.Білім алушылардың функционалды сауаттылығын арттыруға бағытталған педагогтардің кәсіби құзыреттілігін дамыту» курсы | НЗМ ж ДББҰ ПШО, 2022 ж. |
10 | Нұрымов Ерден Нүсипжанович | Тарих | Тарих пәні бойынша пәндік құзіреттілік дамыту. | «Ұлағат» ПБАО, 04.04.2022ж |
11 | Рахметова Асем | Тарих География | Тарих пәні бойынша пәндік құзіреттіліктерін дамыту Мектептегі жаратылыстану және география сабағы | Назарбаев зияткерлік мектептері ДББҰ педагогикалық шеберлік орталығы 29.11.2023ж; "Өрлеу" 09.09.2022ж НИЧ 2023ж |
12 | Асқарбек Ақмади Мұратбекұлы | Тарих | Мектептегі тарих сабағы: басымдықтар және жетілдіру стратегиялары (педагогтердің пәндік құзыреттілігін дамыту, функционалдық сауаттылықты қалыптастыру ,сабақта инклюзивті білім беру ортасын құру , оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау бойынша)14.07.2022ж | «Өрлеу» БАҰО АҚ, 2022 ж |
13 | Абжанов Айдарбек Магопарович | Дене шынықтыру | Білім беру мазмұнын сапасын арттыруда педагог кадрлардың кәсіби құзыреттіліктерін дамыту | Өрлеу 2023 ж |
14 | Нурлыбекова Жаудыр Амановна | Мектепалды даярлық | "Өрлеу" 13.10.2023ж өтті. | "Өрлеу" 13.10.2023ж |
15 | Курмантаева Багиля Токкожаевна | Көркем еңбек | "Білім беру мазмұнын жаңарту аясында көркем еңбек сабақтарында белсенді оқыту әдіс-тәсілдерін тиімді қолдану жолдары "80 сағ 2021 | «Өрлеу» БАҰО АҚ, 2022 ж |
16 | Машурова Мубарак Пайзрахмановна | Ағылшын тілі | 2020, КМЦПК "Ағылшын тілі сабағында коммуникативті қабілеттерін дамыту", №070508 Ағылшын тілі сабақтарын жоспарлау мен өткізудің ерекше тәсілдері тақырыбы бойынша 72 сағат көлеміндегі біліктілікті арттыру курсы | 2020, КМЦПК |
17 | Елемес Нұрқамал | Ағылшын тілі | Ағылшын тілі сабақтарын және өткізудің ерекшелігі | Республикансий центр 2022ж |
18 | Сейтимова Жадыра Измахановна | Ағылшын тілі | "Ағылшын тілі сабағында пәндік құзіреттіліктерді дамыту" | НЦПК Өрлеу 2021ж |
19 | Туленды Айгуль Серіковна | Ағылшын тілі | "Ағылшын тілі сабағында коммуникативті қабілеттерін дамыту" | 2021, КМЦПК |
20 | Мунайтбасова Асемгуль Боранбаевна | Ағылшын тілі | Ағылшын тілі сабақтарын жоспарлау мен өткізудің ерекшелігі | Республиканский центр 2022 |
21 | Жабикенова Алмагуль Кайсарбековна | Алгебра | 10-11 сыныптар математика курсының күрделі тақырыптарын оқытуда математика мұғалімдерінің пәндік құзыреттіліктерін дамыту. 80 сағат. 31.08.2022-09.09.2022 Орта білім беру жағдайында "Математика" пәнін оқытудың әдістемелік ерекшеліктері. КМЦПК. 72 сағат. 15.01.2021 Білім беру саласындағы,оқушыларға шахмат ойыны арқылы тәрбие және білім беру | Өрлеу 2022ж КМЦПК 2021 ж КМЦПК 2023ж |
22 | Трошанова Татьяна Владимировна | Алгебра | Математика мұғалімдерінің пәндік құзыреттерін дамыту | НИЧ 2023ж |
23 | Құмырбек Күлбән | Алгебра | Математика сабағы басымдықтар және жетілдіру стратегиялары(120 сағ) | Педагогикалық шебер орталығы 2022 ж |
24 | Борматов Виктор Николаевич | Алгебра | ҚР педагогтерінің біліктілігін арттырудың "Мектептегі математика сабағы: басымдықтар және жетілдіру стратегиялары білім беру бағдарламасы бойынша 160 сағат 2022ж | НЗМДББҰ "ПШО 2022 |
25 | Филатова Элина Юрьевна | Физика | НЗМ ДББҰ ПШО "Физика мұғалімдерінің пәндік құзіреттілігін дамыту" 80 сағат. 23.07.2021 | НЗМДББҰ "ПШО 2021 ж |
26 | Жабикенова Жаныл Кайсар | Информатика | Инклюзивті білім беру мен ерекше қадағалауды қажет ететінбалаларды тәрбиелеу | Даму орталығы 2021ж |
27 | Усенқызы Шолпан | Математика | Білім беру мазмұнын сапасын арттыруда педпгог кадрлардың кәсіби құзыреттіліктерін дамыту | Өрлеу 2023ж |
28 | Оспанова Толкын Аманжоловна | Орыс тілі пәні мұғалімі | "Назарбаев зияткерлік мектептері" ДББҰ педагогикалық шеберлік орталығы 19.12.2023ж | КМЦПК 2020 г |
29 | Полторобатько Светлана Николаевна | Бастауыш пәні мұғалімі | "Организация процесса Исследования урока в школе" 2023 ж | |
30 | Оскенбаева Эльмира Шынасыловна | Бастауыш пәні мұғалімі | Педагогтердің цифр.құзырлығын дамыту 25.01.2023 Өрлеу "Основы цифр.грам-и и работа в АИС Kundelik 2022ж ТОО Күнделік | Өрлеу 2022 ж |
31 | Рузиева Зухра Саурдиновна | Бастауыш пәні мұғалімі | Talim Group Category 2023 Психолого-пед-ая компетентность педагога 2022 ж Профилактика буллинга в образов-ной сфере 2022ж | |
32 | Джалилова Акмарал Муратовна | Бастауыш пәні мұғалімі | Talim Group Category 2023 Психолого-пед-ая компетентность педагога 2022 ж Профилактика буллинга в образов-ной сфере 2022ж | |
33 | Полторобатько Людмила Владимировна | Бастауыш пәні мұғалімі | Talim Group Category 2023 ж «Организация процесса Исследования урока в школе» 2023 ж Педагогтердің цифр.құзырлығын дамыту 25.01.2023 | |
34 35 | Ташибаева Мукарам Саутжановна Еркинбеков Аслан | Бастауыш пәні мұғалімі | Talim Group Category 2023 ж Бастауыш сынып негізгі пәндері б-ша бағалау тапсырмаларын әзірлеу ж-е сараптау «Развитие проф-ных компетентностей учителя нач. кл. в условиях внедрения гос.общеобраз-го стандарта нач.образования РК 2021 ж. КМЦПК | РК 2021 ж. КМЦПК |
36 | Катубаева Жанна. Байгазиевна | Бастауыш пәні мұғалімі | Основы цифр.грам-и и работа в АИС Kundelik 2022ж ТОО Күнделік Профилактика буллинга в образов-ной сфере 2022ж «Инклюзивті б.б. мен ерекше қадағалауды қажет ететін б-ды тәрб.оқыту.дамыту 2021 ж. Педагогтердің цифр.құзырлығын дамыту РК 2021 ж. КМЦПК | РК 2021 ж. КМЦПК |
37 | Ошанова Гульнара Ержановна | Бастауыш пәні мұғалімі | Основы цифр.грам-и и работа в АИС Kundelik 2022ж ТОО Күнделік | |
38 | Жигитекова Мақпал Молдахметовна | Бастауыш пәні мұғалімі | Педагогтердің цифр.құзырлығын дамыту 25.01.2023 Өрлеу | 25.01.2023 Өрлеу |
39 | Ошанова Анар Ержановна | Бастауыш пәні мұғалімі | Педагогтердің цифр.құзырлығын дамыту 25.01.2023 Өрлеу | 25.01.2023 Өрлеу |
40 | Жапекова Гульшат Сембековна | Бастауыш пәні мұғалімі | Talim Group Category 2023 Бастауыш сынып мұғалімдерінің пәндік құзыреттіліктерін дамыту | Өрлеу 2023ж |
41 | Куатбекова Айгуль Садиевна | Мектепалды даярлық мұғалімі | Talim Group Category 2023 | |
42 | Омаржанова Ақмарал Умирбаевна | Қазақ тілі және әдебиет мұғалімі | «Қазақ тілі мен «Қазақ әдебиеті» пәнінің оқу әдістемелік кешені (72 сағат) 2021ж | Біліктілікті арттырудың Қазақстандық өңіраралық орталығы 060442 |
43 | Литке Ольга Ивановна | Музыка пәні мұғалімі | Музыка пән мұғалімнің шығармашылығ | Казахстанский Центр Переподготовки и Повышения Квалификация (80 академических часа) 2023г |
44 | Жолаева А.Т | Биология пәні мұғалімі | Биология пәннін оқытуда критериялды бағалау жүйесін енгізудің оқу-әдістемелік негіздері 2021 | Өрлеу 2021 |
45 | Койлюбаева.С.К | Көркем еңбек пәні мұғалімі | Развитие профессиональной компетентности учителя в организациях оброзования по предмету | КЦЦ 2022 г |
46 | Османов Рамиз Закирович | Дене шынықтыру | Дене шынықтыру сабағын ұйымдастыру заманауи әдіс тәсілдер | Ұлағат педагогикалық біліктілігін арттыру орталығы 2022 ж |
47 | Ускенбаева Талшын Токаевна | Орыс тілі пәні мұғалімі | Орыс тілі мен әдебиеті пәні бойынша педагог кадрлардың біліктілігін арттыру (160 сағ) | Педагогикалық шебер орталығы 11.05.2022 ж |
48 | Мухамадиева Хатирям Абдимажитович | Орыс тілі пәні мұғалімі | Центр педагогического мастерства по предмету Руский язык и литература (160 час) | HIS « Центр педагогического мастерства» 2022ж |
49 | Кадырова Жамиля Аликовна | Қазақ тілі және әдебиет пәні мұғалімі | Мектептегі қазақ тілі мен әдебиет сабағы басымдықтар және жетілдіру стратегиялары(120 сағ) | Педагогикалық шебер орталығы 2022 ж |
50 | Асжанова Аймаш Максутовна | Қазақ тілі және әдебиет пәні мұғалімі | Мектептегі қазақ тілі мен әдебиет сабағы басымдықтар және жетілдіру стратегиялары(120 сағ) | Педагогикалық шебер орталығы 2022 ж |
51 | Габбасова.А,С | Педагог-психолог | Инклюзивті білім беру мен ерекше қадағалауды қажет ететін балаларды жеке қабілеттерін дамыту(72 сағ) | Республикалық « Даму Педагогикалық-Психологиялық дамыту орталығы» 2021ж |
52 | Наурзбаева Гулмира Мархабаевна | Ағылшын | "Назарбаев зияткерлік мектептері" ДББҰ педагогикалық шеберлік орталығы 19.12.2023ж өтті. НОБД-ға тіркелді | "Назарбаев зияткерлік мектептері" ДББҰ педагогикалық шеберлік орталығы 19.12.2023ж өтті. НОБД-ға тіркелді |
53 | Абдрахманов Анаят Аскержанович | Дене шынықтыру | Дене шынықтыру сабағын ұйымдастыру заманауи әдіс тәсілдер | Ұлағат педагогикалық біліктілігін арттыру орталығы 2022 ж |
54 | Бейсенбаева Мереке Асхатовна | Бастауыш | ҚР орта білім мазмұнын жаңарту шеңберінде бастауыш сынып әдістемесі бойынша біліктілігін арттыру Бастауыш мектептегі сабақ:басымдықтар және жетілдіру стратегиялары | Назарбаев зияткерлік мектептері ДББҰ педагогикалық шеберлік орталығы "Өрлеу" 18.06.2022ж НИЧ 2023ж |
55 | Нурымов Айдын Нусипжанович | Дене шынықтыру | Дене шынықтыру сабағын ұйымдастыру заманауи әдіс тәсілдер | Ұлағат педагогикалық біліктілігін арттыру орталығы 2022 ж |
56 | Бережной Виталий Викторович | Дене шынықтыру | Дене шынықтыру сабағын ұйымдастыру заманауи әдіс тәсілдер | Ұлағат педагогикалық біліктілігін арттыру орталығы 2022 ж |
57 | Мамашева Аккумус Сангалиевна | Ағылшын тілі | Ағылшын тілі сабақтарын және өткізудің ерекшелігі | Республикансий центр 2022ж |
58 | Калина Лейда Досановна | Ағылшын тілі | Ағылшын тілі сабақтарын және өткізудің ерекшелігі | Республикансий центр 2022ж |
59 | Құсайын Ботагөз | Қазақ тілі және қазақ әдебиеті | Қазақ тілі және қазақ әдебиеті пәні бойынша педагогтердің базалық және пәндік құзыреттіліктерін дамыту | Өрлеу 2022ж |
60 | Ербекеева Айжан Баккалиевна | Қазақ тілі және қазақ әдебиеті | Білім беру мазмұны сапасын арттыруда педагог кадрлардың кәсіби құзыреттіліктерін дамыту амалдары | Өрлеу 2022ж |
61 | Койлюбаева Сауле Косалыевна | Көркем еңбек | Мұғалімнің кәсібі шеберлігін дамыту | КЦППК 2022ж |
62 | Абиров Бауыржан Бақтығалиұлы | Информатик | Информатиканы оқыту техналогиясы | КМЦПК 2021ж |
63 | Тукушева Айда Саветжанова | Қазақ тілі және әдебиеті | Қазақ тілі мен Қазақ әдебиеті пәнінің оқу әдістемелік кешені | КМЦПК 2023ж |
64 | Жартыбаева Гулбакыт Камышевна | Қазақ тілі мен әдебиеті | Білім беру мазмұнын сапасын арттыруда педпгог кадрлардың кәсіби құзыреттіліктерін дамыту | Өрлеу 2023ж |
65 | Смагулова Айгуль Рамазановна | Математика пәні бойынша | Білім беру мазмұнын сапасын арттыруда педпгог кадрлардың кәсіби құзыреттіліктерін дамыту | Өрлеу 2023ж |
2022-2023 оқу жылында - 65 педагог маман білім жетілдіру курсынан өтті. Курстан өткен мұғалімдердің есеп беруі ұйымдастырылған. Оқу жылының басында БжҒМ тарапынан ұйымдастырылған Педагогтердің Цифрлық құзіреттілік курсынан барлық 91 педагог 100% онлаин қатысып, сертификат алды.
Мұғалімдердің өзіндік білім көтеру жоспарлары бар, материалдары жинақталып, портфолио жасалған.
Жас маманмен жұмыс. Мектепте «Жас маман» мектебі құрылған. Жас мамандардың өзіндік жұмыс жоспарлары бар. Бекітілген тәлімгерлер жас мамандарға әдістемелік көмек көрсетіп отырады. Мектепішілік жас мамандармен тәлімгерлер арасындағы қарым-қатынасты нығайту мақсатында дөңгелек үстел, іскерлік ойындар, семинарлар жоспарланып, тоқсан сайын өткізіліп отырады.
Мектеп бойынша жас мамандарға “Жалпыға бурдей білім беру” заңымен таныстырылды және “ Күнтізбелік жазу үлгісі, сабақ жоспарыларын жасау және сабақ түрлері”, “Сын тұрғысынан ойлау қабілетін дамыту технологиясы”, “Сабақта үлгерімі төмен оқушыларымен жұмыс жасау әдістері”, “Сабақта дарынды балаларымен жұмыс жасау әдісі”, “ Сабақ түрлері және типтері” тақырыптарында отырыстар, дөңгелек үстел , «Білім берудің жаңа технологияларын тиімді пайдалану», «Оқу процесін ұйымдастыруда қолданылатын педагогикалық тәсілдер, әдістемелер, технологиялар» атты семинарлар ұйымдастырылып отырылады. Қантар айында жас маман ұстаздар бірінші жарты жылдықта атқарған жұмыстары бойынша есептер беріліп, және тәлімгер ұстаздар арасында “Жас мамандарды бағалау” мониторингі жүргізіледі. Бұл мониторинг бойынша ұстаздың қасиеттері: дербестілігі, орындаушылығы, еңбекқорлығы, жауапкершілігі, шығармашылығы, ұқыптылығы және тәртіптілігі бағаланды. Сәуір айында “Жас маман» апталығы өткізіліп, жас мамандар үлгі сабақтар беріп, өз іс – тәжірбиесімен бөлісіп отырады. «Үздік жас маман» байқауы өткізіліп, және барлық ұйымдастырылатын байқаулар, сайыстар іс-шараларға қатырыстырылып отырылады. Әр жас маман өз жұмысында кездескен проблемаларымен бөлісті және сол проблемаларды шешу жолдары айтылып және істелген жұмыстары туралы есеп берді. Қорыта айтқанда жыл сайын жас мамандар, тәлімгер ұстаздар тығыз байланыста жұмыс істейді.
Еңбек тәртібі – мектеп қызметкерлерінің ішкі тәртібі педагогикалық кеңесте қаралып, үнемі сақталып отырады.
Педагогикалық тәжірибені жалпылау жұмысы бойынша педагогикалық кадрлардың шеберлігін арттыруға бағдарланған шығармашылық тобы құрылған.
Әдістемелік апталықтар өткізіліп тұрады.
Тұжырымдар мен ұсыныстар:
- Әдістемелік жұмыс шеңберінде нәтижені болжау, мониторинг жүргізу, тәуекелдер мен оң сәттерді есептей білу қажет .
- Әдістемелік міндеттерді жүзеге асыру барысында келесі мәселелер анықталды:
- өзара сабаққа қатысу жұмыстарының деңгейі төмен
- басылым жұмысы ғана ұсынылған
- оқушылардың ғылыми- зерттеу жұмысын ұйымдастыру бойынша мұғалімдердің жеткіліксіз құзіреттілігі;
- мұғалімдердің инновациялық режимде, эксперимент режимінде жұмыс істеуге дайындығын зерттеудің нақты көрінісі жоқ;
- Құзіретті педагогика аясында заманауи сабақты жобалай білуді үйрену;
- Өздігінен талдау және өзін-өзі бағалау арқылы сабақ мониторингы әдістерін меңгеру;
- Оқудың барлық сатылары оқушыларының оқу уәждемесін арттыру бойынша педагог қызметін жетілдіру.
2023– 2024 оқу жылындағы мектепішілік тәрбие жоспарының орындалуы бойынша жасалған САРАПТАМА
2023-2024 оқу жылында мектепішілік тәрбие жоспары жоспарға сәйкес орындалды. Тәрбие жұмысының 3 құндылық бойынша атқарылған жұмыстарды мектебіміздің әлеумттік желілері мен мектеп сайтынан көруге болады. Сараптама жалпы жұмыстың мықты жақтары мен әлсіз жақтарын, сонымен қатар мүмкіндіктер мен қауіп-қатер туралы жалпы мәлімет береді. Талдау бойы атқарылған жұмыстарды бақылап, саралап, салыстыру арқылы жүзеге асады.
МЫҚТЫ ЖАҒЫ | ӘЛСІЗ ЖАҒЫ |
1. Оқуға құштар мектеп жобасы 2. Педагогикалық-психологиялық қызмет; 3. Әлеуметтік қызмет жұмыстары; 4. « Әкелер және ағалар мектебі», «Әжелер және аналар мектебі» 5.Ұшқыр-ой алаңы (дебат) қазақ және орыс тілінде, ағылшын тіліндегі топтар; 6. Қызықты, құнды іс-шаралар/мектеп әлеуметтік желілерінде/; 7. Мерекелік іс-шаралар ; 8. Кітапхана жұмысы; 9. Спорттық үйірмелер ; 10. «Назерке» қыздар ұйымы. | 1.Қамқоршылық кеңес; 2.«Жас Ұлан», «Жас Қыран», Мектеп парламенті ұйымдары;. 3. «Жас құтқарушылар» әскери тобы; 4. «Адал ұрпақ» ұйымы 5. Сынып сағаттары; 6. Мектеп формасы; 7. Тасымалдау 8.Мектеп асханасы |
МҮМКІНДІКТЕР | ҚАУІП-ҚАТЕРЛЕР |
1. Ата-аналармен жүйелі жұмыс; 2. Ту ұстаушылар тобын құру; 3. Еріктілер тобын құру. | 1. Құқық бұзушылық (Электронды темекілер, девиантты тәртіп) |
Талдауымыздың «мықты жақтары» - әріптестеріміз бен мектеп ұжымының жасаған еңбектері, мектебіміздің мәртебесі, келбеті. Өз фукционалдық міндеттерін жоғарғы дәрежеде атқаратын, үнемі үлкен нәтижелерге қол жеткізетін өз әріптестеріміз. Алдағы уақытта шығармашылық табыстар тілейміз, дами беріңіздер.
Ұсыныстар:
«Әлсіз жақтары»:
1. «Жас құтқарушылар» әскери-патриоттық топ жұмысын барынша жандандырып, жалынды қайсар топ мүшелерін жинау;
- Топпен тығыз, белсенді, жүйелі жұмыс жүргізу;
- Аудандық, облыстық байқауларға белсене қатысу;
2. 7-8 сынып оқушылар арасында «Ту ұстаушылар» тобын құру, жоғарғы деңгейде дайындық жұмыстарын жүргізу;
3. «Адал ұрпақ» тобының жұмысын жандандыру. Топ жетекшісі мен топ мүшелері жылдық жұмыс жоспарын жүйелі құрып, белсенді жұмыс жасау;
4. Кейбір сынып сағаттарының құнсыз ақпараттарынан сыныптағы оқушылардың арасындағы қарым-қатынастың әлсіздігі көрінеді. Сондықтан сынып сағаттарын алдын-ала жоспарлап өткізу;
5. Ата-аналармен тығыз жұмыс жасау нәтижесінде оқушылардың сыртқы келбетіне, яғни мектеп формасына оның ішінде «классикалық» стильге аса назар аудару "Орта білім беру ұйымдары үшін міндетті мектеп формасына қойылатын талаптарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 14 қаңтардағы № 26 бұйрығы;
«Мүмкіндіктер»:
1. Ата-аналармен жүйелі жұмыс жасау мүмкіндігін қайта қарастыру;
2. Еріктілер тобын құру
- оның жетекшісін сайлау;
- жұмыс жоспарын құру;
- жоспардың нақтылығына, құндылығына мән беру;
- нақты жұмыстарды жүзеге асыру ұсынылады.
«Қауіп-қатерлер»:
1. Құқық бұзушылық бойынша әр сынып сағатында бірінші сұрақ ретінде жоспарлау, онда құқық бұзушылықтың түрлері, олардың жазасы туралы түсіндірмелі жұмыстарды жүргізу;
2. Қоғамдық орындарда темекі шегу, мектеп ішінде электронды темекілерді қолдану тәртіп пен ереже бұзушылық екендігі туралы оқушылармен түсіндірмелі жұмыс жүргізу ұсынылады.
ШЕШІМ:
1. Сынып жетекшілері 2023-2024 оқу жылында өз фукционалдық міндеттерін орындауда, тәрбие жоспарындағы құндылықтарға назар аударылсын.
2. Құқық бұзушылық (электронды темекілер, девиантты тәртіп) бойынша білім алушылардың арасында дәрістер, дөңгелек үстел, пікір талас өткізілсін.
3. Аудандық, облыстық, республикалық көлемдегі байқауларға аса үлкен дайындықпен қатысу мектеп рейтингін көтеру, бала ынтасын ашу болып табылады. Нәтижеге жұмыс жасалсын.
4. Мектеп тәртібі мен ережесі қатаң түрде орындалсын.